Kalkuláció Regisztráció Bejelentkezés

Minden amit a GLS futárszolgálat kínál számodra

Minden amit a GLS futárszolgálat kínál számodra

A GLS futárszolgálat Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, csomag-és expressz szolgáltatásai belföldön és Európában is elérhetőek.

GLS Szolgáltatások:

Belföldi és nemzetközi csomagszállítás Európába és a világ minden tájára. Belföldön délelőtti csomagszállítás: a csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.. GLS csomagpontok: Magyarországon 650 feladási pont.Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 forint áruértékig. A szállítás zökkenőmentesen, gyorsan zajlik.

A csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, újabb értesítést kap e-mailen a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén újabb e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Azonban ha valamilyen oknál fogva mégsem kapnál ilyen értesítő levelet, akkor keresd bátran a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatát a 06-1-802-02-65-ös telefonszámon és hivatkozz a csomagszámodra. A szállítás zökkenőmentesen, gyorsan zajlik.

A második vagy harmadik kézbesítésről a címzett elektronikus felületen dönthet, igénye szerint.

Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a küldemények kiszállítását:

  • egy új időpontban
  • egy másik címre
  • személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS csomagpontban

Csomagküldés a korona vírus alatt:

Az áruk export és import szállítása továbbra is megoldott. A koronavírus miatt lezárt területre küldött csomagokat azonban azonnal visszaküldjük a feladónak, így szállítás előtt érdemes tájékozódni a fogadó ország helyzetéről. Az országon belül a szolgáltatás ugyanúgy működik.

Csomagkeresés:

A feladó és a címzett bármikor, online nyomon követheti csomagját. A csomagszám megadását követően részletes információ jelenik meg a csomagtörténetről. A csomagkövetési funkció ingyenes, bárki, aki feladta, vagy várja a csomagot, használhatja a csomagkeresés funkciót. Minden csomagcímke egyedi csomagszámot és vonalkódot tartalmaz.

A GLS a rendelkezésre álló információkat közzé teszi a csomagkövető rendszerében, ami azt jelenti, hogy a csomagokat bármikor, bárki ellenőrizheti. A kézbesítés napján reggel a futár szkenneli a csomagcímkén lévő vonalkódot. Abban az esetben, ha a címzett nem tudja átvenni a csomagot, a szkennerbe bekerül a csomagszám mellé a megfelelő státuszkód. Ennek segítségével bármikor megtudjuk nézni hogy a küldemény amit várunk merre jár.

Vélemény, hozzászólás?