Kalkuláció Regisztráció Bejelentkezés

Csomag feladás – A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

Csomag feladás – A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

A GLS-től általában a csomagunkat szoktuk kapni, de lehetőségünk van náluk feladni a csomagot akár online is. A csomag feladás velük egyszerű. Házhoz rendeljük a futárt, aki az azt követő munkanapon kézbesíti a csomagunkat a címzettnek.

Csomag feladás - A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

Csomag feladás – A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.

Miért válasszuk a GLS-t?

Pénztárcabarát árakat kínálnak, a legnagyobb futárszolgálatokkal dolgoznak együtt, németország egész területére szállítanak.

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a csomagot. Az értesítőben le van írva a csomagszám és a GLS elérhetősége. Ha felvesszük a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztethetjük a következő kiszállítást. Megrendelésnél kérhetjük a munkahelyünkre is a csomagot vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot. De közvetlenül kérhetjük csomagot a GLS Automatába is, mint alternatív kézbesítési címre. Az automatából más is átveheti a csomagunkat, csak meg kell neki adnunk a kinyitáshoz szükséges kódot.

Mit tegyünk a szállítás alatt megsérül a csomagunk:

A feladó felelőssége a megfelelő csomagolás. A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz, repedés, összenyomódottság. Más okból történő “balesetért” a GLS nem vállal felelősséget.

Ha bármilyen sérülést találunk a csomagoláson átvétel előtt akkor szóljunk a futárnak. A futár kár-jegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleltük a sérülést, vegyük fel a kapcsolatot a feladóval. A GLS nem ellenőrizheti a csomag beltartalmát az adatvédelmi szabályzatban foglaltaknak megfelelően. A küldemény a GLS keze által érintetlen marad. A szolgáltatások csak a szállítást engedélyezik, a felbontást nem. A feltételek súlyosak az adatvédelmi szabályzatban és nagyon szigorúan veszik.

Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagunk töltsünk ki kárbejelentő lapot.

Vélemény, hozzászólás?