Kalkuláció Regisztráció Bejelentkezés

Blog

SK Futár-export

Kedves Érdeklődő,

Nagyon kedvező áron küldhet csomagot Szlovákiába egy nap alatt háztól-házig. Jelenleg telefonos megrendelés lehetséges, de nemsokára már önállóan is rendezheti megrendelését az oldalon keresztül.

Amennyiben kérdése van, bátran hívja a 0670-4107777 telefonszámot és segítünk.

  • Csomagfelvétel egy munkanapon belül

  • Kézbesítés a következő munkanapon

  • Akár a következő munkanap délelőttjén (feláras szolgáltatás)

  • Budapesti ügyfeleinknek akár aznapi felvétel következő munkanapi kézbesítés (feláras szolgáltatás)

Üdvözlettel:

bestposta.hu csapata

DPD EKÁER

EKÁER tájékoztató

Tisztelt Partnerünk!

Bizonyára Ön is értesült arról, a logisztikai szakma véleményének figyelembe vételével az EKÁER jogszabály módosítás könnyítéseket és egyszerűsítéseket eredményezett a gyakorlatban 2015. március 1-jétől.

Az egyik legfontosabb változtatás, hogy a postai szolgáltatásokról szóló törvény szerint postai küldeményként feladott termék esetén nem kell EKÁER számot igényelni, azok mentességet élveznek a bejelentés alól.

Postai küldeménylegfeljebb 40 kg tömegű lehet; és a küldemény illetve annak csomagolása vagy az ahhoz tartozó lista címmel el van látva.  Ezekhez tehát nem kell EKÁER szám.

 

Illetve továbbra sem kell EKÁER bejelentési kötelezettség:

  • Belföldi forgalomban saját áru mozgatása, vagy saját telephelyek közötti árumozgatás esetén;
  • Ha végfelhasználók (lehet magánszemély és cég is) részére történik a szállítás esetén;
  • Amennyiben NEM végfelhasználók részére történik a szállítás, azonban az egy feladó által, egy címre küldött küldemény  tömege nem haladja meg a bruttó 2500 kg-ot  ÉS az értéke a nettó  5 millió Ft-ot.

Kockázatos TERMÉKEK és ÉLELMISZEREK eseténa limit az alábbiak szerint változik:

–          tömeg nem haladja meg a bruttó 500 kg-ot ÉS az érték a nettó  1 millió Ft-ot.

kockázatos termékek csoportját az alábbi elérhető rendelet szabályozza:

https://ekaer.hu/kockazatos-termekek/

tömeg illetve érték megállapításakor (amennyiben nem végfelhasználók részére történik szállítás)

–          egy feladótól,

–          egy címzett részére történő,

–          egy gépjárművel szállított küldemények összes tömegét illetve értékét kell figyelembe venni.

A bejelentéshez a rendszámot természetesen a DPD biztosítja, de az on-line bejelentést a Partnereinknek kell megtenni az alábbi linken elérhető felületen:  https://ekaer.nav.gov.hu/

DPD nem vállalja partnerei EKÁER rendszerében történő rendszám kitöltését, és a regisztráció során sincs lehetőség a DPD-t megjelölni adatmódosítóként, erre nincs szerződéses kötelezettségünk.

Milyen módon történik a rendszám bekérése a DPD-től EKAER kötelezettség esetén?

Kérjük, küldje  el a rendszámra vonatkozó igényét azekaer@dpd.hu e-mail címre. Az e-mailben az alábbi adatoknak kell szerepelni.

  • DPD csomagszám azonosító
  • Feladó adatai (feladási cím, irányítószám)
  • Címzett adatai (kiszállítási cím, irányítószám)
  • Termékre vonatkozó adatok (nem kockázatos termék, kockázatos élelmiszer, egyéb kockázatos termék)
  • Felvétel dátuma

Erről az e-mail címről közöljük a rendszámokat, illetve amennyiben műszaki okokból változik a korábban a megadott rendszám, azt is erről az e-mail címről közöljük Önökkel.

Természetesen további változásokról értesítjük Partnereinket! Az esetleges kérdéseit az office@bestposta.hu e-mail címre várjuk.

Üdvözlettel,

bestposta.hu csapata

GLS csomagpont

Ismeri? Nem? Akkor néhány információ a bestposta.hu segítségével.

Mikor érkezik meg a csomagom?

Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.

Hol tudom megnézni, hol van most a csomagom?

Az online csomagkeresés menüpontban megnézheti, hol van a csomagja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a GLS csomagirányító központokon keresztül juttatja el a csomagot, nem pedig közvetlen szállítással. A csomag nyomon követéshez szükség van a csomagszámra.

 

Csomagkeresés

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.

 

Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Ha a feladó a csomagfeladásnál megrendelte a FlexDelivery-Service szolgáltatást, számos kézbesítési mód közül választhat a Kézbesítési Rendelkezés online felületen.

 

Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz.

 

Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?

Megrendelésnél kérheti a munkahelyére is a csomagszállítást vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot.

A GLS átadja a szomszédnak is a csomagot?

Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét. A futár értesítőt hagy Önnek, amiben értesíti, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot. Ha a GLS a csomagfeladásnál kapott e-mail címet és/vagy mobilszámot a feladótól (az Ön beleegyezésével), a GLS értesíti Önt a kiszállítás időpontjáról és egyéb adatokról.

A GLS átviszi GLS CsomagPontba a csomagot?

Igen.

 

Ha sem Ön, sem a szomszéd nem tudja átvenni a csomagot, bizonyos esetekben lehetősége van átirányítani a csomagot egy GLS CsomagPontba.

 

Ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS küld Önnek egy SMS-t vagy e-mailt, a GLS Delivery Manager honlap elérhetőségével. Ezen keresztül választhat különböző kézbesítési lehetőségek közül – többek között kérheti a GLS CsomagPontba történő átirányítást is. Az átirányítást követő 5 munkanapon belül átveheti a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontban.

Figyelem: a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át!

 

Hol találom a legközelebbi GLS CsomagPontot?

A GLS CsomagPont keresővel egyszerűen megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont.

 

GLS CsomagPont-keresés

Más is átveheti a csomagot a GLS CsomagPontban?

Igen. Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

Mi az a csomag átirányítás?

Ha az első kézbesítés sikertelen volt, Ön, mint címzett eldöntheti, mi legyen a következő lépés. Az alábbi csomagátirányítási lehetőségek közül választhat:

  • Saját címére kéri egy másik napon.
  • Másik címre kéri az Ön által kiválasztott napon.
  • Csomag átirányítás egy GLS CsomagPontba. Öt munkanap áll a rendelkezésére, hogy ott átvegye a csomagot.
  • Visszautasíthatja a csomag átvételét. Ebben az esetben a feladónak visszaszállítjuk a csomagot.
  • A csomagot átveheti a legközelebbi GLS depóban: a csomagot a depóban tartjuk és 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.

A csomagátirányítás csak abban az esetben vehető igénybe, ha a feladó (az Ön beleegyezésével) megadta az e-mail címét.

 

Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?

A feladó felelőssége a megfelelő csomagolás. A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz.Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a feladóval. A GLS nem ellenőrizheti a csomag beltartalmát az adatvédelmi szabályzatban foglaltaknak megfelelően.

 

Nem érkezett meg a csomagom. Mit tehetek?

Először kérjük, ellenőrizze az online csomagkeresőben a csomagja státuszát. Ezt a csomagszám ismeretében teheti meg, ha ismeri azt – ha nem, kérjük, a feladót kérdezze meg. De lehet, hogy nem tartózkodott otthon, amikor a futár kiszállította a csomagot, kérjük nézze meg, kapott-e értesítőt. Az értesítőből megtudja, hol van a csomagja – pl. a szomszédja vette át vagy visszakerült a GLS depóba. Az értesítőn megtalálja továbbá a csomagszámot is, amellyel használhatja a csomagkeresési funkciót. Ha a feladó megrendelte a csomaghoz a FlexDelivery-Service szolgáltatást is, e-mail értesítőt is küldünk Önnek. Az üzenet tartalmaz egy linket, ahol online kiválaszthatja a következő kézbesítési lehetőséget.

Ha a csomagkeresés nem hoz eredményt, telefonon vagy írásban is érdeklődhet. Kérjük, hívja a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatot a +36 1 802 0265 telefonszámon. A csomagszám segít a konkrét ügy megválaszolásában, kérjük, ha lehet, adja meg kollégánknak.

 

Nem találok választ a kérdésemre. Hol kaphatok további információt?

Ha a csomagot a bestposta.hu segítségével adta fel vagy adták fel Önnek, akkor először hívja a +3670-4107777 telefonszámot vagy írjon nekünk az office@bestposta.hu email címre.

A GLS a címzettek részére külön ügyfélszolgálatot tart fenn. Kérjük, hívja a +36 1 802 0265 telefonszámot vagy írja meg kérdéseit.

Kapcsolat

Utánvétösszeget lehet-e bankkártyával rendezni?

Nem, sajnos nem lehet sem bankkártyával, sem hitelkártyával fizetni.

 

GLS INFO

Hogyan működik a csomagszállítás GLS-sel?

Mottó: Gyorsan és megbízhatóan – ahogy Ön is meg szeretné kapni a csomagokat. És pontosan úgy, ahogy a GLS kézbesíteni szeretné a csomagokat a feladók nevében.

Normál csomagszállítás

Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

Ha senki sincs otthon

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Értesítő nyomtatvány

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

Második vagy harmadik kiszállítás

Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.

Csomagszállítás és átfutási idő

A GLS belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. A csomagokat közúton szállítjuk, ahol az esetleges útlezárások vagy az extrém időjárás késéseket okozhatnak.

Mindez nekünk megéri. És Önnek?

További információ: office@bestposta.hu vagy a 70-4107777 telefonon.

Üdvözlettel:

bestposta.hu csapata

Nemzetközi csomagfeladás

Mi Európába a GLS-t ajánljuk!

EuroBusinessParcel (Európafutár)

Megbízható nemzetközi csomagszállítás: a GLS Európa-szerte szállítja a küldeményeket.

A pontosan koordinált, ütemezett szállítások és a modern elosztó központok összekapcsolják az egyes országokat. A szomszédos országokba 24-48 óra alatt megérkeznek a csomagok. A többi európai országba átlag 48-96 óra az átfutási idő. A megadott átfutási idők tájékoztató jellegűek.

Amit ajánlunk:

Kedvező átfutási idők
Automatikus csomagbiztosítás, max. 50.000 Ft áruértékig / csomag
Folyamatos csomag nyomon követés
Átvételi elismervény kérhető
Második kézbesítési kísérlet, magánszemélyeknek GLS ParcelShopokba is (ha az adott országban elérhető)
Maximum súly- és mérethatárok
FIGYELEM!
Maximális paraméterek:
Súly Szélesség Magasság Hossz Körméret

50 kg 80 cm 60 cm 200 cm 300 cm
Maximális méret számítása:
Körméret = 2x szélesség + 2x magasság + hosszúság

Fontos EKÁER info a DPD ügyfeleknek

EKÁER tájékoztató
Tisztelt Partnerünk!

Bizonyára Ön is értesült arról, a logisztikai szakma véleményének figyelembe vételével az EKÁER jogszabály módosítás könnyítéseket és egyszerűsítéseket eredményezett a gyakorlatban 2015. március 1-jétől.

Az egyik legfontosabb változtatás, hogy a postai szolgáltatásokról szóló törvény szerint postai küldeményként feladott termék esetén nem kell EKÁER számot igényelni, azok mentességet élveznek a bejelentés alól.

Postai küldeménylegfeljebb 40 kg tömegű lehet; és a küldemény illetve annak csomagolása vagy az ahhoz tartozó lista címmel el van látva. Ezekhez tehát nem kell EKÁER szám.

Illetve továbbra sem kell EKÁER bejelentési kötelezettség:

Belföldi forgalomban saját áru mozgatása, vagy saját telephelyek közötti árumozgatás esetén;
Ha végfelhasználók (lehet magánszemély és cég is) részére történik a szállítás esetén;
Amennyiben NEM végfelhasználók részére történik a szállítás, azonban az egy feladó által, egy címre küldött küldemény tömege nem haladja meg a bruttó 2500 kg-ot ÉS az értéke a nettó 5 millió Ft-ot.

Hamarosan a buxáddal is fizethetsz:)

Sok leendő felhasználónk jelezte, hogy nem rendelkezik bankkátyával és bankszámllával, mert nem tudta(vagy nem akarta) tovább hízlalni a bankok buxáját. Ezért úgy döntöttünk, hogy egy merőben új fizetési megoldás felé nyitunk. Teljesen magyar fejlesztés és az üzemeltető cég is 100%-os magyar tulajdon, ami nem mindegy abból a szempontból sem, hogy az így igénybe vett szolgáltatás minden eleme 100%-ban magyar kézben van és az utolsó fillérig itt elköltött pénz mind a magyar gazdaságban marad. 

Ez a szolgáltatás nem más, mint a Buxa, amiről többet megtudhatsz itt és egy okostelefon segítségével letöltheted az ingyenes appot, amit akár már aznap használhatsz fizetésre, vagy pénzküldésre egy barátod telefonjára, vagy akár a miénkre és már adhatod is fel a csomagot.

Hogy is fog ez működni?

       buxa_fizetés

Ennyi!!!

 

A Buxás fizetés költség 0Ft, vagyis a csomag szolgáltatás ára nem kerül egy fillérrel sem többe, mint kártyával, sőt még az is megeshet, hogy egy őrült pillantunkban még engedünk is az árból, ha telóval fizetsz.

Ne feledd semmi más teendőd nincs, mint letölteni az appot és várni a csodát:)

 

 

icon-clock Az óra ketyeg és jön a Buxa

Ön szerint mekkora a legkisebb postahivatal a világon?

Nézzünk meg néhány példát a világ körül. Szerintem a képek láttán meglepődünk, hogy így is lehet dolgozni.

Kezdjük.

  •  Az Egyesült Államokban(Ochopee, Florida) egyértelműen a legkisebb posta a 41-es út mellett. Mindössze 6 négyzetméter. A kis postát esetleg akár esőbeállónak is lehetne nézni, valójában egy közeli farm raktára volt eredetileg, ahol az öntözőcsöveket tárolták. 1953-ban alakították postahivatallá, amikor az igazi posta leégett. Azóta működik, és elsősorban a környékbeli őslakosságot szolgálja ki, rendszeresen mindössze hárman veszik itt fel a postájukat.

ochopee hivatal

  • Egy brit postahivatal is egészen biztosan pályázhat a címre, Cromarty-ból. Bár a kis, szintén majdnem szerszámosbódénak beillő épület nem működik folyamatosan, csak egy héten kétszer nyit ki.

Cromarty

  • Skóciában egyenesen számháború tört ki két üzemeltető között, hogy vajon melyiküké is a legkisebb faépület. Margaret McDowell egy 8 négyzetméteres postát működtet, Esther Braueré azonban mindössze 4.8 négyzetméter, így a döntés, pusztán a méret alapján nem tűnik nehéznek. Esther éppen 60 éve dolgozik már a postánál. 

skót2

 

Forrás: postablog

Nálunk Magyarországon a csomagautomaták is nagyobbak:)

Az MPL is bevezette a csomagkézbesítést a  csomagautomatákon keresztül. Talán érdekes lehet a küldemény útja a feladástól a kézbesítésig emódon. Ha szeretné megnézni hogyan, akkor kattintson a lenti linkre:

https://indavideo.hu/video/A_csomag_utja

További kedvezményért kattintson ide

F