Kalkuláció Regisztráció Bejelentkezés

Blog

A GLS csomagküldés során miket lehet feladni

A GLS-nél lehetséges a felni szállítás illetve a kerékpár szállítás is. Amennyiben felnit, autógumit vagy a kettőt egyben szeretnél feladni, úgy az alábbiak szerint járj el a csomagolást tekintve:

  • Ha csak autógumit szeretnél feladni, akkor kettesével csomagold őket be.
  • Ha autógumit és felnit is szeretnél feladni, akkor ezeket egyesével csomagold be.
  • Ha csak felniket szeretnél feladni, akkor ezeket szintén egyesével csomagold be és úgy add fel.
  • Ne csomagolj négy gumit vagy felnit egybe! A futár megtagadhatja az így csomagolt küldemény felvételét.
A GLS csomagküldés során miket lehet feladni

A GLS csomagküldés során miket lehet feladni

Az abroncsokat sztreccsfóliával fedd be. A csomagcímkét a megfelelő sima felületre kell felragasztani. A fóliának az abroncs teljes felületét be kell fednie. A sérülésre, horpadásra, karcolásra hajlamos felületet mindenképpen be kell burkolni hungarocellel és/vagy kartonlapokkal, mert a szortírozás közben ezek a felületek sérülhetnek.

Amennyiben kerékpárt szeretnél feladni, akkor be kell tartanod ezeket a csomagolási előírásokat:

Kerékpárt csakis szétszerelt állapotban és dobozolva tudsz feladni a csomagküldés során.

A bicikliről le kell szerelned a kerekeket, a pedálokat, minden olyan alkatrészt, ami sérülhet és akadályozza a csomagolást. A kerekeket egy külön dobozba tedd, ha nincs akkor a dobozod, amibe a kerékpár vázat is beleteszed. A kormányt mindenképpen fordítsd el vagy szereld le a vázról.

A dobozon belül az alkatrészeket ne csak buborékos fóliával, de térkitöltő habbal is béleld ki. A dobozt kívülről ragaszd körbe, szentelj kiemelt figyelmet a doboz éleire. Ahol szakadhat a doboz, ott extra erősen ragaszd le.

A dobozra ne felejtsd el feltüntetni a pontos felvétel és kézbesítés címét.

Tehát a GLS csomagküldés során lehetőségünk nyílik kerékpár, autógumi, felni és még sok más szállítására is. A GLS szolgáltatások segítségével a csomagfeladás történhet online is, sőt akár ki is tudjuk számítani előre, hogy mennyibe fog kerülni az adott csomagunk csak le kell azt mérnünk centire és kilóra. Lehetőségünk nyílik futárt is házhoz rendelni így mi csak átadjuk neki a biztonságosan becsomagolt terméket ő pedig viszi és kiszállítja.

Azt is ki tudjuk választani, hogy a pénzt utánvételkor a futárnak adják, vagy a saját számlánkra utalják.

Gyakran feltett kérdések a csomagküldés során

A csomagküldés az egyik legfontosabb szerves része az életünknek. Ha ez nem lenne, nem tudnánk eljuttatni bizonyos termékeket az egyik helyről a másikra. Erre van a csomagküldés szolgáltatás. Már i. e. használták az emberek ezt a funkciót, csak nem csomagküldő autók hanem galambok segítségével. A csomagküldés lényege ugyan az maradt, csak a szállítási funkció lett más.

Gyakran feltett kérdések a csomagküldés során

A szolgáltatások ára külföldre drágább, mint a belföldi csomagfeladás, mivel a küldemény nagyobb utat is tesz meg.

Az emberek a leggyakrabban ezeket a kérdéseket teszik fel:

1. Hogyan adhatok csomagszállítási megbízást a futárszolgálatnak?

A válasz egyszerű, online felületen, telefonon, illetve e-mailben.

2. Milyen információkhoz juthatok a csomagjaim kézbesítésével kapcsolatban?

A feladott küldemények minden részletéről (dátum, utánvét, súly, darabszám, érték, cím, címzett neve, stb. ) e-mailben tájékoztatnak bennünket.

3. Bármit feladhatunk vagy vannak tiltott dolgok?

Vannak olyan tárgyak, melyeket a megfelelő védőcsomagolással el lehet szállítani. Pl. : kések, szerszámok és különböző éles tárgyak, melyek külön-külön be vannak csomagolva. De vannak olyan küldemények is, amiket a megfelelő csomagolás ellenére sem szállíthatnak. Pl. : lőfegyverek, robbanóanyagok, gyúlékony és mérgező anyagok, stb

4. Mire kell figyelnem, ha magam oldom meg a csomagolást?

Törékeny tárgyak esetén mindenképp csomagoljuk be külön is mielőtt beletesszük a dobozba vagy a légpárnás (pufi) borítékba, hogy a csomagszállítás során garantáltan megvédjük őket a töréstől. Emellett fontos még, hogy a doboz üres részét is töltsük ki, valamilyen térkitöltő anyaggal, de legalább újságpapírral. Ha nem rendelkezünk a megfelelő csomagolóanyagokkal, vagy nem szeretne egyáltalán a csomagolásra időt szánni akkor megkérhetjük, hogy csomagolják be nekünk.

5. Milyen adatok szükségesek a megfelelő címzéshez, hogy a csomag sikeresen célba érjen?

Címzett neve, címe, irányítószáma (nemzetközi csomagküldés esetében is), telefonszáma és/vagy e-mail címe. Fontos, hogy azt a címet adjuk meg, ahol napközben tartózkodik. Ha munkahelyi cím, akkor röviden írjuk le, hogy pontosan merre találja a futár, pl. : sarki vegyesbolt a lottózó mellett.

6. Mi történik akkor, ha a csomagot nem tudják leadni, mert nincs otthon a címzett?

Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén másodszor is kiszállítják a csomagot. Ha még akkor sem sikerülne a küldeményt átadni, a futár értesítőt hagy a helyszínen.

7. Mi a teendő, ha sérült vagy hiányos csomagot kap a címzett?

Először is jól nézzük meg a csomagot, amikor a futár kézbesíteni szeretné, ha sérült NE VEGYÜK ÁT! Ha mégis átvettük és utána látjuk, hogy sérült vagy hiányos, akkor menjünk el vele a szolgáltató legközelebbi képviseletére minél előbb, de legkésőbb 3 munkanapon belül és vetessünk fel róla egy jegyzőkönyvet. Biztonság kedvéért egy fotót is készítsünk róla.

A GLS futárszolgálat tarol Magyarországon

A GLS futárszolgálat Magyarországon az egyik legnagyobb csomagküldő szolgáltatások közé tartozik. A GLS 29 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával Magyarország egész területén elérhető. Egyszerű, kényelmes és biztonságos együttműködés, stabil informatikai háttérrel. A kézbesítés gyorsan és egyszerűen történik a csomagküldés során.

A GLS futárszolgálat tarol Magyarországon

Hogy miért válassza a GLS-t?

  • garantált a rövid szállítási idő
  • küldemény felvétel a megbízást követő munkanapon 9-17 óráig
  • kiszállítás a felvételt követő munkanapon. (nem garantált)
  • nemzetközi csomagszállítás export és import viszonylatban
  • határidők a szomszédos országokba 24-48 óra, a távolabbi régiókba 72-120 óra
  • minden csomag biztosított 50000Ft áruértékig
  • belföldi utánvét
  • háztól – házig szállítás
  • A csomagolásnál azonban oda kell figyelnünk pár dologra:
  • A csomagolás mindenkor a feladó felelőssége.

A csomagok belsejét mindenképpen hungarocell darabkákkal, térkitöltő habbal kell kitölteni. A gyűjtő szállítás lényege, hogy a dobozok szortírozás során egymásnak ütköznek, a futószalag oldalát érintik. A hungarocell darabkák elnyelik ezeket az ütéseket, s ezáltal megóvják a csomagod tartalmát. Minden esetben gyűjtő szállításról beszélünk, így fontos, hogy a csomag a külső hatásoknak (ütés, súrlódás, borulás, stb. ) ellenálljon.

Amennyiben a csomag külsejére erősítetek kisebb tárgyakat, dobozokat, a futárszolgálat nem tud felelősséget vállalni azért, ha a csomagra erősített tárgy leesik szállítás közben. A csomagot erős ragasztószalaggal szükséges lezárni, tilos azonban különböző kötöző anyagok használata, amely akadályozná a futószalagon történő szortírozást. Kérjük a doboz éleit is ragaszd le. Igy a küldemények nagyobb biztonságba lesznek.

Csomagpontról történő szállítás természetesen olcsóbb, mint a háztól házig történő.

Az árak a csomag méretétől függnek. 5 méretkategória van XS-től az XL-ig, az árképzés körméret alapján történik. A csomag súlya azonban nem haladhatja meg a 40 kg-ot. A szolgáltatás célja, hogy a futár segítsége nélkül mi magunk el tudunk menni egy ilyen csomagpontra, feladni illetve átvenni a csomagunkat. Egyre több városban jelen van. Megtalálható nagyobb hipermarketekben is.

Kézbesítési lehetőségek:

  • Kézbesítés egy másik munkanapon
  • Kézbesítés egy új címre
  • Kézbesítés munkaidő után 17. 00 és 20. 00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
  • Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
  • Kézbesítés egy GLS Automatába
  • Személyes átvétel GLS depóban
  • Az átvétel visszautasítása

Futárszolgálat és csomagszállítás gyorsan otthonába

Bár a webshopból történő rendelés számos előnnyel jár, az mindenképpen hátránya, hogy a terméket vásárlás előtt nem tudod kézbe venni, megvizsgálni, kipróbálni. A nemzetközi webáruházaknak ezért részletes tájékoztatást kell adniuk elérhetőségeikről és cégadataikról, és a vásárlókat elállási jog illeti meg.További hiba lehetőséget rejt magában a termék kiszállítása, ha az átvételkor nem vagy elég körültekintő előfordulhat, hogy ahelyett, hogy végre használhatnád a beszerzett terméket, hosszú levelezgetésekbe kell kezdeni a szolgáltatóval, hogy egy hibátlan termék boldog tulajdonosa lehess.

Futárszolgálat és csomagszállítás gyorsan otthonába

Online vásárlás esetén tudatos döntések meghozatalával, pár plusz kattintással sok későbbi problémát meg lehet előzni.

Első lépésben, amikor egy termék megrendelése mellett döntünk olvassuk el a szolgáltató általános szerződési feltételeit, különös tekintettel a szállítás módjára, az átvétel szabályaira vonatkozó rendelkezéseket.

A próbavásárlások tapasztalatai alapján a webáruház és termék kiválasztását követően a rendelés lépéseinél érdemes képernyőfotóval rögzíteni az árat, szállítási határidőt és díjat, mert azok mértéke a vásárlási folyamat végére változhat. A termék árát, a szolgáltatás díját egyértelműen, adóval és egyéb járulékos költségekkel, pl. szállítási díjjal együtt kell feltüntetni. A webáruházak többféle szállítási lehetőséget és fizetési módot biztosítanak a vásárló részére, utóbbiak közül a legbiztonságosabb az utánvét.

Online vásárlásnál akkor jön létre a szerződés, ha a webáruház visszaigazolást küld a vásárlónak a rendelésről és a termék részletes adatairól, beleértve az árat is.

Futár általi belföldi kézbesítés esetén az átvételkor csak akkor bontható fel a küldemény, ha a termék állapotának megvizsgálása érdekében, a webáruház és a futárcég erről előzetesen megállapodást kötött.

Ha felbontatjuk a küldeményt, akkor mindenképpen ellenőrizzük le, hogy ténylegesen a megrendelt termék található-e a csomagban, illetve, hogy hibátlan-e a külleme.

Ha nem bonthatjuk fel, akkor addig, amíg az átvételi elismervényt alá nem írjuk, legalább a csomag külső borítását ellenőrizzük, és kérjük rögzíteni, hogy a csomagolást rendben találtuk, de a belső tartalmat nem állt módunkban ellenőrizni.

A futárszolgálat minden erejével azon van, hogy a csomagszállítás során a csomag gyorsan és sérülésmentesen a címzetthez érjen. Ha a csomag a kiszállítás során sérül, azért az felel, aki a kárt okozta. A kárveszély a termék átvételével száll át a fogyasztóra. Ezért is fontos, hogy az átvétel előtt ellenőrizzük a csomag tartalmát, vagy ha ez nem lehetséges, legalább alaposan dokumentáljuk a kibontás folyamatát.

Csomagküldés országszerte bárhova?

Magyarországon belül már szinte bárhova tudunk csomagot feladni. A belföldi csomagfeladásból általában több van mint a külföldiből. A szállítás és a rendelés feltételei a legtöbb csomagküldő szolgáltatásnál megegyezik. Csomagot feladni könnyebb, mint gondolnád!

Csomagküldés országszerte bárhova?

Csomagküldés országszerte bárhova?

Fontos, hogy mindig olyan szállítási címet adjunk meg ami a valóságnak megfelel (emelet/ajtó, csengő) és ahol a csomagot át tudjuk venni. Vegyük figyelembe hogy a futárnak nem áll módjában ránk várni. A szállítás a legtöbbször 1-3 munkanapig terjed el, de ez futárszolgálatok között eltérő.

Csomagküldés külföldre

Amikor csomagküldésedet külföldre intéznéd, az árak különösen irányadóak tudnak lenni. Végül is ki akarna feleslegesen pénzt költeni a külföldi csomagfeladásra, amikor azt olcsóbban is meg lehet úszni? És hogyan lehet megúszni a legolcsóbban a csomagküldést külföldre? Ha egy helyen össze lehet hasonlítani a futárszolgálatok ajánlatait, akkor máris könnyebb a dolgod.

Csomagküldés a börtönbe?

Az egyes börtönök csomagküldési szabályzata mutathat és mutat is eltéréseket, de az alapvető beküldhető dolgok köre nem igazán változik.

A különböző csomagokban tudjuk eljuttatni a hozzátartozónk számára a szükséges dolgokat (tisztálkodási szerek, ruházat, élelmiszer…). Itt a szükségesen van a hangsúly. Mindenkinek mások a szükségletei és más az anyagi helyzet is. Ez a szolgáltatás a kapcsolattartók számára érvényes. A csomagolási feltételeknek meg kell felelni, a csomag súlyát a dobozzal együtt kell mérni. Semmi nem lehet üvegbe vagy fémbe csomagolva valamint nem lehet por vagy tabletta állagú. A csomagon fel kell tüntetni a címzett (elítélt) nevét, nyilvántartási számát, zárka számát, a bv-intézet levelezési címét. A csomagokat is tüzetesen átvizsgálják, tiltott tárgy beküldése akár rendőrségi feljelentéssel és a kapcsolattartás megszakításával is járhat.

Csomagküldés külföldre GLS-sel:

  • Csomagszállítás háztól házig
  • Feladást követően kézbesítés 1 munkanap alatt
  • Online elérhető átvételi igazolás
  • A második kézbesítési kísérlet ingyenes
  • Automatikus kárfedezet, max. 50.000 Ft

SK Futár-export

Kedves Érdeklődő,

Nagyon kedvező áron küldhet csomagot Szlovákiába egy nap alatt háztól-házig. Jelenleg telefonos megrendelés lehetséges, de nemsokára már önállóan is rendezheti megrendelését az oldalon keresztül.

Amennyiben kérdése van, bátran hívja a 0670-4107777 telefonszámot és segítünk.

  • Csomagfelvétel egy munkanapon belül

  • Kézbesítés a következő munkanapon

  • Akár a következő munkanap délelőttjén (feláras szolgáltatás)

  • Budapesti ügyfeleinknek akár aznapi felvétel következő munkanapi kézbesítés (feláras szolgáltatás)

Üdvözlettel:

bestposta.hu csapata

DPD EKÁER

EKÁER tájékoztató

Tisztelt Partnerünk!

Bizonyára Ön is értesült arról, a logisztikai szakma véleményének figyelembe vételével az EKÁER jogszabály módosítás könnyítéseket és egyszerűsítéseket eredményezett a gyakorlatban 2015. március 1-jétől.

Az egyik legfontosabb változtatás, hogy a postai szolgáltatásokról szóló törvény szerint postai küldeményként feladott termék esetén nem kell EKÁER számot igényelni, azok mentességet élveznek a bejelentés alól.

Postai küldeménylegfeljebb 40 kg tömegű lehet; és a küldemény illetve annak csomagolása vagy az ahhoz tartozó lista címmel el van látva.  Ezekhez tehát nem kell EKÁER szám.

 

Illetve továbbra sem kell EKÁER bejelentési kötelezettség:

  • Belföldi forgalomban saját áru mozgatása, vagy saját telephelyek közötti árumozgatás esetén;
  • Ha végfelhasználók (lehet magánszemély és cég is) részére történik a szállítás esetén;
  • Amennyiben NEM végfelhasználók részére történik a szállítás, azonban az egy feladó által, egy címre küldött küldemény  tömege nem haladja meg a bruttó 2500 kg-ot  ÉS az értéke a nettó  5 millió Ft-ot.

Kockázatos TERMÉKEK és ÉLELMISZEREK eseténa limit az alábbiak szerint változik:

–          tömeg nem haladja meg a bruttó 500 kg-ot ÉS az érték a nettó  1 millió Ft-ot.

kockázatos termékek csoportját az alábbi elérhető rendelet szabályozza:

https://ekaer.hu/kockazatos-termekek/

tömeg illetve érték megállapításakor (amennyiben nem végfelhasználók részére történik szállítás)

–          egy feladótól,

–          egy címzett részére történő,

–          egy gépjárművel szállított küldemények összes tömegét illetve értékét kell figyelembe venni.

A bejelentéshez a rendszámot természetesen a DPD biztosítja, de az on-line bejelentést a Partnereinknek kell megtenni az alábbi linken elérhető felületen:  https://ekaer.nav.gov.hu/

DPD nem vállalja partnerei EKÁER rendszerében történő rendszám kitöltését, és a regisztráció során sincs lehetőség a DPD-t megjelölni adatmódosítóként, erre nincs szerződéses kötelezettségünk.

Milyen módon történik a rendszám bekérése a DPD-től EKAER kötelezettség esetén?

Kérjük, küldje  el a rendszámra vonatkozó igényét azekaer@dpd.hu e-mail címre. Az e-mailben az alábbi adatoknak kell szerepelni.

  • DPD csomagszám azonosító
  • Feladó adatai (feladási cím, irányítószám)
  • Címzett adatai (kiszállítási cím, irányítószám)
  • Termékre vonatkozó adatok (nem kockázatos termék, kockázatos élelmiszer, egyéb kockázatos termék)
  • Felvétel dátuma

Erről az e-mail címről közöljük a rendszámokat, illetve amennyiben műszaki okokból változik a korábban a megadott rendszám, azt is erről az e-mail címről közöljük Önökkel.

Természetesen további változásokról értesítjük Partnereinket! Az esetleges kérdéseit az office@bestposta.hu e-mail címre várjuk.

Üdvözlettel,

bestposta.hu csapata

GLS csomagpont

Ismeri? Nem? Akkor néhány információ a bestposta.hu segítségével.

Mikor érkezik meg a csomagom?

Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.

Hol tudom megnézni, hol van most a csomagom?

Az online csomagkeresés menüpontban megnézheti, hol van a csomagja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a GLS csomagirányító központokon keresztül juttatja el a csomagot, nem pedig közvetlen szállítással. A csomag nyomon követéshez szükség van a csomagszámra.

 

Csomagkeresés

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.

 

Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Ha a feladó a csomagfeladásnál megrendelte a FlexDelivery-Service szolgáltatást, számos kézbesítési mód közül választhat a Kézbesítési Rendelkezés online felületen.

 

Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz.

 

Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?

Megrendelésnél kérheti a munkahelyére is a csomagszállítást vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot.

A GLS átadja a szomszédnak is a csomagot?

Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét. A futár értesítőt hagy Önnek, amiben értesíti, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot. Ha a GLS a csomagfeladásnál kapott e-mail címet és/vagy mobilszámot a feladótól (az Ön beleegyezésével), a GLS értesíti Önt a kiszállítás időpontjáról és egyéb adatokról.

A GLS átviszi GLS CsomagPontba a csomagot?

Igen.

 

Ha sem Ön, sem a szomszéd nem tudja átvenni a csomagot, bizonyos esetekben lehetősége van átirányítani a csomagot egy GLS CsomagPontba.

 

Ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS küld Önnek egy SMS-t vagy e-mailt, a GLS Delivery Manager honlap elérhetőségével. Ezen keresztül választhat különböző kézbesítési lehetőségek közül – többek között kérheti a GLS CsomagPontba történő átirányítást is. Az átirányítást követő 5 munkanapon belül átveheti a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontban.

Figyelem: a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át!

 

Hol találom a legközelebbi GLS CsomagPontot?

A GLS CsomagPont keresővel egyszerűen megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont.

 

GLS CsomagPont-keresés

Más is átveheti a csomagot a GLS CsomagPontban?

Igen. Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

Mi az a csomag átirányítás?

Ha az első kézbesítés sikertelen volt, Ön, mint címzett eldöntheti, mi legyen a következő lépés. Az alábbi csomagátirányítási lehetőségek közül választhat:

  • Saját címére kéri egy másik napon.
  • Másik címre kéri az Ön által kiválasztott napon.
  • Csomag átirányítás egy GLS CsomagPontba. Öt munkanap áll a rendelkezésére, hogy ott átvegye a csomagot.
  • Visszautasíthatja a csomag átvételét. Ebben az esetben a feladónak visszaszállítjuk a csomagot.
  • A csomagot átveheti a legközelebbi GLS depóban: a csomagot a depóban tartjuk és 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.

A csomagátirányítás csak abban az esetben vehető igénybe, ha a feladó (az Ön beleegyezésével) megadta az e-mail címét.

 

Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?

A feladó felelőssége a megfelelő csomagolás. A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz.Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a feladóval. A GLS nem ellenőrizheti a csomag beltartalmát az adatvédelmi szabályzatban foglaltaknak megfelelően.

 

Nem érkezett meg a csomagom. Mit tehetek?

Először kérjük, ellenőrizze az online csomagkeresőben a csomagja státuszát. Ezt a csomagszám ismeretében teheti meg, ha ismeri azt – ha nem, kérjük, a feladót kérdezze meg. De lehet, hogy nem tartózkodott otthon, amikor a futár kiszállította a csomagot, kérjük nézze meg, kapott-e értesítőt. Az értesítőből megtudja, hol van a csomagja – pl. a szomszédja vette át vagy visszakerült a GLS depóba. Az értesítőn megtalálja továbbá a csomagszámot is, amellyel használhatja a csomagkeresési funkciót. Ha a feladó megrendelte a csomaghoz a FlexDelivery-Service szolgáltatást is, e-mail értesítőt is küldünk Önnek. Az üzenet tartalmaz egy linket, ahol online kiválaszthatja a következő kézbesítési lehetőséget.

Ha a csomagkeresés nem hoz eredményt, telefonon vagy írásban is érdeklődhet. Kérjük, hívja a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatot a +36 1 802 0265 telefonszámon. A csomagszám segít a konkrét ügy megválaszolásában, kérjük, ha lehet, adja meg kollégánknak.

 

Nem találok választ a kérdésemre. Hol kaphatok további információt?

Ha a csomagot a bestposta.hu segítségével adta fel vagy adták fel Önnek, akkor először hívja a +3670-4107777 telefonszámot vagy írjon nekünk az office@bestposta.hu email címre.

A GLS a címzettek részére külön ügyfélszolgálatot tart fenn. Kérjük, hívja a +36 1 802 0265 telefonszámot vagy írja meg kérdéseit.

Kapcsolat

Utánvétösszeget lehet-e bankkártyával rendezni?

Nem, sajnos nem lehet sem bankkártyával, sem hitelkártyával fizetni.

 

GLS INFO

Hogyan működik a csomagszállítás GLS-sel?

Mottó: Gyorsan és megbízhatóan – ahogy Ön is meg szeretné kapni a csomagokat. És pontosan úgy, ahogy a GLS kézbesíteni szeretné a csomagokat a feladók nevében.

Normál csomagszállítás

Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

Ha senki sincs otthon

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Értesítő nyomtatvány

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

Második vagy harmadik kiszállítás

Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.

Csomagszállítás és átfutási idő

A GLS belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. A csomagokat közúton szállítjuk, ahol az esetleges útlezárások vagy az extrém időjárás késéseket okozhatnak.

Mindez nekünk megéri. És Önnek?

További információ: office@bestposta.hu vagy a 70-4107777 telefonon.

Üdvözlettel:

bestposta.hu csapata