Kalkuláció Regisztráció Bejelentkezés

Blog

Melyik futárszolgálat a leginkább megfelelő 2020-ban?

Történt már olyan velünk, hogy szinte kigúvadt a szemünk, amikor fizetésre került a sor vagy árajánlatot kaptunk egy csomag elküldésére? Főleg, ha olyan végtelenül szokatlan elvárásaink voltak, mint a nemzetközi viszonylat, a nehéz küldemén vagy a gyors csomagszállítás? Szerencsére nem kell leragadni a múltban, léteznek 21. századi megoldások is a csomagküldés témakörében.

Tényleg annyira egyszerű az, amit egy futárszolgálat csinál?

Általában azok a témák, amelyekhez abszolút nem értünk, végtelenül egyszerűnek tűnnek. És ahogyan egy témáról egyre többet tudunk meg, abban egyre mélyebben elmerülünk, annál komplexebbnek, bonyolultabbnak tűnhet. A két vezető munkatárs a BestPostánál több mint 40 év munkatapasztalattal rendelkezik ezen a téren és a GLS-szel fél évtizedes személyes kapcsolatnak köszönhetően kiváló velük a viszony: az esetlegesen felmerülő problémákat is kiválóan tudnak kezelni.

Van olyan cég, ahol össze tudom hasonlítani a különböző szolgáltatásokat?

Szerencsére igen. Ez a szolgáltatás megspórolja nekünk az utánajárást és az ezzel töltött időt és kényelmetlenségeket. A BestPosta átlátható módon, villámgyorsan, sőt, nyomkövetéssel egybekötött szolgáltatást ajánl, ahol több velük együttműködő céghez is “hozzáférést” kapunk.

Itt Könnyen ki tudjuk számítani a belföldi szállítás díját különböző szervezetekkel a GLS-től kezdve a PickPackPont-on, a Kerékpárfutáron és a Háztartásigép futáron át egészen az XXL méretű óriási csomagig és a Raklapos árukig.

A csomagfeladás esetén pedig nem is kell elmennünk otthonról: mindig választhatunk olyan opciót, hogy a nappalink kényelmében várjuk a futár érkezését, Magyarország minden egyes településén, bármelyik kis zsákfaluban is, bárhol.

Ha vállalkozásunkkal vennénk igénybe a szolgáltatást, erre könnyedén kérhetünk árajánlatot a weboldal kezdőlapján, a jobb felső sarokban, a “Vállalkozásoknak” fülre kattintva.

Milyen gyorsaságra számítsak?

A gyorsaság a küldemények feladásakor mindnyájunknak elsődleges fontosságú: a BestPosta olyan partnereket választ, amelyek keményen dolgoznak azon, hogy belföld esetében a következő munkanapon, míg külföldre (Európán belül) minél hamarabb eljusson az elküldött (vagy éppen várva várt) küldemény.

Futárszolgálat – raklapos küldemények feladása

A raklapos szállítás olyan cégeknek ajánlott, akik a feladandó áru súlya vagy mérete miatt csak raklapon tudják megoldani a szállítást. A feladástól számított 1-2 munkanapon belül a futárszolgálat teljesíti az áru odaérkezését a belföldi cégeknek, vállalatoknak esetleg magánszemélyeknek. Az 1-2 munkanap a nemzetközi csomagszállítás esetében értetendő, külföldre pár nappal több lehet az érkezési idő. A gls gyors, megbízható futárokkal rendelkezik, akik a lehető legjobban kézbesítik a csomagokat.

Futárszolgálat - raklapos küldemények feladása

Futárszolgálat – raklapos küldemények feladása

Méret és tömeghatárok

Egy raklap külső méretei külön egyeztetés nélkül nem lehetnek nagyobbak mint 120 x 80 x 170 cm.

Tömeghatár: 1000 kg/raklap

Maximális méreteknél nagyobb raklap megvalósíthatóságról és esetleges pótdíjáról egyeztetni kell az illetékes személynél.

Biztonságos csomagolás kisebb csomagoknál

Csak becsomagolt és pontosan megcímzett, csomagcímkével ellátott áru vehető átszállításra. A csomagolásnál figyelembe kell venni a feladni kívánt áru típusát, súlyát és a csomagolóeszköz jellemzőit.

Külső csomagolás

Az áru formájának és méretének megfelelő kartondobozt válasszon a csomagoláshoz. A nem teljesen kitöltött doboz benyomódhat, a megtömött doboz kirepedhet, szétszakadhat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az áru milyen nehéz, és ahhoz válasszon csomagolást. A sarkok megerősítése és az élvédők használata javasolt.

Belső tér kitöltése

A dobozon belül az optimális helykihasználás megvédi az áru épségét. A felesleges helyet töltse ki töltőanyaggal, vagy egyéb csomagolóanyaggal. A GLS által nyújtott biztosítás nem terjed ki arra az esetre, ha a csomagolás külsőleg sértetlen, de a beltartalom „zörög. Csomagoláson belül a termékek ne érintkezzen egymással, illetve közvetlenül a doboz falával. Nem árt feltüntetni a dobozon ha törékeny áru van benne, persze ez nem jelenti azt, hogy nem történhet baleset a tárggyal. Rögzítés, ragasztás

A dobozokat ragasztószalaggal körben meg kell erősíteni. A nehezebb vagy nagyobb csomagok esetén erősebb vagy dupla ragasztás célszerű.

Nyomkövetés

Lehetőségünk van nyomon követni a csomagunkat a csomagszámunk alapján, ami minden csomag esetében más és más.

Minden amit a GLS futárszolgálat kínál számodra

A GLS futárszolgálat Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, csomag-és expressz szolgáltatásai belföldön és Európában is elérhetőek.

GLS Szolgáltatások:

Belföldi és nemzetközi csomagszállítás Európába és a világ minden tájára. Belföldön délelőtti csomagszállítás: a csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.. GLS csomagpontok: Magyarországon 650 feladási pont.Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 forint áruértékig. A szállítás zökkenőmentesen, gyorsan zajlik.

A csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, újabb értesítést kap e-mailen a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén újabb e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Azonban ha valamilyen oknál fogva mégsem kapnál ilyen értesítő levelet, akkor keresd bátran a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatát a 06-1-802-02-65-ös telefonszámon és hivatkozz a csomagszámodra. A szállítás zökkenőmentesen, gyorsan zajlik.

A második vagy harmadik kézbesítésről a címzett elektronikus felületen dönthet, igénye szerint.

Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a küldemények kiszállítását:

  • egy új időpontban
  • egy másik címre
  • személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS csomagpontban

Csomagküldés a korona vírus alatt:

Az áruk export és import szállítása továbbra is megoldott. A koronavírus miatt lezárt területre küldött csomagokat azonban azonnal visszaküldjük a feladónak, így szállítás előtt érdemes tájékozódni a fogadó ország helyzetéről. Az országon belül a szolgáltatás ugyanúgy működik.

Csomagkeresés:

A feladó és a címzett bármikor, online nyomon követheti csomagját. A csomagszám megadását követően részletes információ jelenik meg a csomagtörténetről. A csomagkövetési funkció ingyenes, bárki, aki feladta, vagy várja a csomagot, használhatja a csomagkeresés funkciót. Minden csomagcímke egyedi csomagszámot és vonalkódot tartalmaz.

A GLS a rendelkezésre álló információkat közzé teszi a csomagkövető rendszerében, ami azt jelenti, hogy a csomagokat bármikor, bárki ellenőrizheti. A kézbesítés napján reggel a futár szkenneli a csomagcímkén lévő vonalkódot. Abban az esetben, ha a címzett nem tudja átvenni a csomagot, a szkennerbe bekerül a csomagszám mellé a megfelelő státuszkód. Ennek segítségével bármikor megtudjuk nézni hogy a küldemény amit várunk merre jár.

Csomagküldés külföldre – amit érdemes tudni

Manapság a nemzetközi csomagküldés a fénykorát éli, azonban fontos utánajárni a dolgoknak még a csomag feladása előtt, nehogy kellemetlenség érje a fogyasztókat a küldemény feladása után.

Csomagküldés külföldre - amit érdemes tudni

Csomagküldés külföldre – amit érdemes tudni

A csomagolás mindig a fogyasztó felelőssége, tehát ha egy küldemény nem megfelelően volt becsomagolva (pl; nem volt elég a, , kitöltő anyag”) és emiatt a küldemény megrongálódott(kifolyt, eltört, megsérült stb. ) azért a választott futárszolgálat nem vállal kártérítést(abban az esetben ha nem a futárcég hibájából történt a kellemetlenség).

Csomagküldés külföldre-néhány tiltott dolog amelyet nem szállítanak ki:

Ilyenek például a különböző szeszesitalok, cigaretta, lőfegyverek, tűz és robbanásveszélyes anyagok, illegális kábítószerek, élő állatok, romlandó élelmiszerek és minden egyéb olyan eszköz vagy tárgy amely veszélyezteti a köz- és környezetbiztonságot.

Nagy jelentőségű megtalálni a számunkra legmegfelelőbb csomagszállítási céget. Európa egyik legjobb futárszolgálata a GLS, amely egyaránt kínál bel- és külföldi szállítást akár expressz csomagfelvétellel is.

Ez a cég számos kedvező megoldást nyújt azon fogyasztók számára akik kedvező áron szeretnék feladni csomagjaikat.

Amit a GLS kínál:

  • Háztól-házig való csomagszállítás( a szállítás gyorsan és megbízhatóan van kivitelezve)
  • Nemzetközi csomagküldés esetén a szállítási idő viszonylag gyors (3-5 munkanap)
  • Megbízható, kedves futár
  • A GLS futárszolgálat átláthatóságot, rugalmasságot, megbízhatóságot és biztonságot kínál

Egyéb lehetőségek közül is lehet választani:

Vannak olyan futárcégek amelyek lehetőséget kínálnak arra is, hogy online adjuk fel nemzetközi csomagunkat. Ilyen például a TNT a bestposta és egyéb futárszolgálatok.

Fontos tudni, hogy a vírus ideje alatt is folyik a külföldre történő csomagszállítás, a megfelelő óvintézkedések betartása mellett.

Ha tehát külföldre küldünk csomagot figyeljünk oda a megfelelő csomagolásra és tartsunk be minden biztonsági előírást, illetve igyekezzen kiválasztani a számára legtesthezállóbb futárcéget.

Csomag feladás – A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

A GLS-től általában a csomagunkat szoktuk kapni, de lehetőségünk van náluk feladni a csomagot akár online is. A csomag feladás velük egyszerű. Házhoz rendeljük a futárt, aki az azt követő munkanapon kézbesíti a csomagunkat a címzettnek.

Csomag feladás - A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

Csomag feladás – A GLS akár másnap kézbesíti a csomagot

Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.

Miért válasszuk a GLS-t?

Pénztárcabarát árakat kínálnak, a legnagyobb futárszolgálatokkal dolgoznak együtt, németország egész területére szállítanak.

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a csomagot. Az értesítőben le van írva a csomagszám és a GLS elérhetősége. Ha felvesszük a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztethetjük a következő kiszállítást. Megrendelésnél kérhetjük a munkahelyünkre is a csomagot vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot. De közvetlenül kérhetjük csomagot a GLS Automatába is, mint alternatív kézbesítési címre. Az automatából más is átveheti a csomagunkat, csak meg kell neki adnunk a kinyitáshoz szükséges kódot.

Mit tegyünk a szállítás alatt megsérül a csomagunk:

A feladó felelőssége a megfelelő csomagolás. A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz, repedés, összenyomódottság. Más okból történő “balesetért” a GLS nem vállal felelősséget.

Ha bármilyen sérülést találunk a csomagoláson átvétel előtt akkor szóljunk a futárnak. A futár kár-jegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleltük a sérülést, vegyük fel a kapcsolatot a feladóval. A GLS nem ellenőrizheti a csomag beltartalmát az adatvédelmi szabályzatban foglaltaknak megfelelően. A küldemény a GLS keze által érintetlen marad. A szolgáltatások csak a szállítást engedélyezik, a felbontást nem. A feltételek súlyosak az adatvédelmi szabályzatban és nagyon szigorúan veszik.

Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagunk töltsünk ki kárbejelentő lapot.

A GLS csomagküldés során miket lehet feladni

A GLS-nél lehetséges a felni szállítás illetve a kerékpár szállítás is. Amennyiben felnit, autógumit vagy a kettőt egyben szeretnél feladni, úgy az alábbiak szerint járj el a csomagolást tekintve:

  • Ha csak autógumit szeretnél feladni, akkor kettesével csomagold őket be.
  • Ha autógumit és felnit is szeretnél feladni, akkor ezeket egyesével csomagold be.
  • Ha csak felniket szeretnél feladni, akkor ezeket szintén egyesével csomagold be és úgy add fel.
  • Ne csomagolj négy gumit vagy felnit egybe! A futár megtagadhatja az így csomagolt küldemény felvételét.
A GLS csomagküldés során miket lehet feladni

A GLS csomagküldés során miket lehet feladni

Az abroncsokat sztreccsfóliával fedd be. A csomagcímkét a megfelelő sima felületre kell felragasztani. A fóliának az abroncs teljes felületét be kell fednie. A sérülésre, horpadásra, karcolásra hajlamos felületet mindenképpen be kell burkolni hungarocellel és/vagy kartonlapokkal, mert a szortírozás közben ezek a felületek sérülhetnek.

Amennyiben kerékpárt szeretnél feladni, akkor be kell tartanod ezeket a csomagolási előírásokat:

Kerékpárt csakis szétszerelt állapotban és dobozolva tudsz feladni a csomagküldés során.

A bicikliről le kell szerelned a kerekeket, a pedálokat, minden olyan alkatrészt, ami sérülhet és akadályozza a csomagolást. A kerekeket egy külön dobozba tedd, ha nincs akkor a dobozod, amibe a kerékpár vázat is beleteszed. A kormányt mindenképpen fordítsd el vagy szereld le a vázról.

A dobozon belül az alkatrészeket ne csak buborékos fóliával, de térkitöltő habbal is béleld ki. A dobozt kívülről ragaszd körbe, szentelj kiemelt figyelmet a doboz éleire. Ahol szakadhat a doboz, ott extra erősen ragaszd le.

A dobozra ne felejtsd el feltüntetni a pontos felvétel és kézbesítés címét.

Tehát a GLS csomagküldés során lehetőségünk nyílik kerékpár, autógumi, felni és még sok más szállítására is. A GLS szolgáltatások segítségével a csomagfeladás történhet online is, sőt akár ki is tudjuk számítani előre, hogy mennyibe fog kerülni az adott csomagunk csak le kell azt mérnünk centire és kilóra. Lehetőségünk nyílik futárt is házhoz rendelni így mi csak átadjuk neki a biztonságosan becsomagolt terméket ő pedig viszi és kiszállítja.

Azt is ki tudjuk választani, hogy a pénzt utánvételkor a futárnak adják, vagy a saját számlánkra utalják.

Gyakran feltett kérdések a csomagküldés során

A csomagküldés az egyik legfontosabb szerves része az életünknek. Ha ez nem lenne, nem tudnánk eljuttatni bizonyos termékeket az egyik helyről a másikra. Erre van a csomagküldés szolgáltatás. Már i. e. használták az emberek ezt a funkciót, csak nem csomagküldő autók hanem galambok segítségével. A csomagküldés lényege ugyan az maradt, csak a szállítási funkció lett más.

Gyakran feltett kérdések a csomagküldés során

A szolgáltatások ára külföldre drágább, mint a belföldi csomagfeladás, mivel a küldemény nagyobb utat is tesz meg.

Az emberek a leggyakrabban ezeket a kérdéseket teszik fel:

1. Hogyan adhatok csomagszállítási megbízást a futárszolgálatnak?

A válasz egyszerű, online felületen, telefonon, illetve e-mailben.

2. Milyen információkhoz juthatok a csomagjaim kézbesítésével kapcsolatban?

A feladott küldemények minden részletéről (dátum, utánvét, súly, darabszám, érték, cím, címzett neve, stb. ) e-mailben tájékoztatnak bennünket.

3. Bármit feladhatunk vagy vannak tiltott dolgok?

Vannak olyan tárgyak, melyeket a megfelelő védőcsomagolással el lehet szállítani. Pl. : kések, szerszámok és különböző éles tárgyak, melyek külön-külön be vannak csomagolva. De vannak olyan küldemények is, amiket a megfelelő csomagolás ellenére sem szállíthatnak. Pl. : lőfegyverek, robbanóanyagok, gyúlékony és mérgező anyagok, stb

4. Mire kell figyelnem, ha magam oldom meg a csomagolást?

Törékeny tárgyak esetén mindenképp csomagoljuk be külön is mielőtt beletesszük a dobozba vagy a légpárnás (pufi) borítékba, hogy a csomagszállítás során garantáltan megvédjük őket a töréstől. Emellett fontos még, hogy a doboz üres részét is töltsük ki, valamilyen térkitöltő anyaggal, de legalább újságpapírral. Ha nem rendelkezünk a megfelelő csomagolóanyagokkal, vagy nem szeretne egyáltalán a csomagolásra időt szánni akkor megkérhetjük, hogy csomagolják be nekünk.

5. Milyen adatok szükségesek a megfelelő címzéshez, hogy a csomag sikeresen célba érjen?

Címzett neve, címe, irányítószáma (nemzetközi csomagküldés esetében is), telefonszáma és/vagy e-mail címe. Fontos, hogy azt a címet adjuk meg, ahol napközben tartózkodik. Ha munkahelyi cím, akkor röviden írjuk le, hogy pontosan merre találja a futár, pl. : sarki vegyesbolt a lottózó mellett.

6. Mi történik akkor, ha a csomagot nem tudják leadni, mert nincs otthon a címzett?

Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén másodszor is kiszállítják a csomagot. Ha még akkor sem sikerülne a küldeményt átadni, a futár értesítőt hagy a helyszínen.

7. Mi a teendő, ha sérült vagy hiányos csomagot kap a címzett?

Először is jól nézzük meg a csomagot, amikor a futár kézbesíteni szeretné, ha sérült NE VEGYÜK ÁT! Ha mégis átvettük és utána látjuk, hogy sérült vagy hiányos, akkor menjünk el vele a szolgáltató legközelebbi képviseletére minél előbb, de legkésőbb 3 munkanapon belül és vetessünk fel róla egy jegyzőkönyvet. Biztonság kedvéért egy fotót is készítsünk róla.

A GLS futárszolgálat tarol Magyarországon

A GLS futárszolgálat Magyarországon az egyik legnagyobb csomagküldő szolgáltatások közé tartozik. A GLS 29 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával Magyarország egész területén elérhető. Egyszerű, kényelmes és biztonságos együttműködés, stabil informatikai háttérrel. A kézbesítés gyorsan és egyszerűen történik a csomagküldés során.

A GLS futárszolgálat tarol Magyarországon

Hogy miért válassza a GLS-t?

  • garantált a rövid szállítási idő
  • küldemény felvétel a megbízást követő munkanapon 9-17 óráig
  • kiszállítás a felvételt követő munkanapon. (nem garantált)
  • nemzetközi csomagszállítás export és import viszonylatban
  • határidők a szomszédos országokba 24-48 óra, a távolabbi régiókba 72-120 óra
  • minden csomag biztosított 50000Ft áruértékig
  • belföldi utánvét
  • háztól – házig szállítás
  • A csomagolásnál azonban oda kell figyelnünk pár dologra:
  • A csomagolás mindenkor a feladó felelőssége.

A csomagok belsejét mindenképpen hungarocell darabkákkal, térkitöltő habbal kell kitölteni. A gyűjtő szállítás lényege, hogy a dobozok szortírozás során egymásnak ütköznek, a futószalag oldalát érintik. A hungarocell darabkák elnyelik ezeket az ütéseket, s ezáltal megóvják a csomagod tartalmát. Minden esetben gyűjtő szállításról beszélünk, így fontos, hogy a csomag a külső hatásoknak (ütés, súrlódás, borulás, stb. ) ellenálljon.

Amennyiben a csomag külsejére erősítetek kisebb tárgyakat, dobozokat, a futárszolgálat nem tud felelősséget vállalni azért, ha a csomagra erősített tárgy leesik szállítás közben. A csomagot erős ragasztószalaggal szükséges lezárni, tilos azonban különböző kötöző anyagok használata, amely akadályozná a futószalagon történő szortírozást. Kérjük a doboz éleit is ragaszd le. Igy a küldemények nagyobb biztonságba lesznek.

Csomagpontról történő szállítás természetesen olcsóbb, mint a háztól házig történő.

Az árak a csomag méretétől függnek. 5 méretkategória van XS-től az XL-ig, az árképzés körméret alapján történik. A csomag súlya azonban nem haladhatja meg a 40 kg-ot. A szolgáltatás célja, hogy a futár segítsége nélkül mi magunk el tudunk menni egy ilyen csomagpontra, feladni illetve átvenni a csomagunkat. Egyre több városban jelen van. Megtalálható nagyobb hipermarketekben is.

Kézbesítési lehetőségek:

  • Kézbesítés egy másik munkanapon
  • Kézbesítés egy új címre
  • Kézbesítés munkaidő után 17. 00 és 20. 00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
  • Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
  • Kézbesítés egy GLS Automatába
  • Személyes átvétel GLS depóban
  • Az átvétel visszautasítása

Futárszolgálat és csomagszállítás gyorsan otthonába

Bár a webshopból történő rendelés számos előnnyel jár, az mindenképpen hátránya, hogy a terméket vásárlás előtt nem tudod kézbe venni, megvizsgálni, kipróbálni. A nemzetközi webáruházaknak ezért részletes tájékoztatást kell adniuk elérhetőségeikről és cégadataikról, és a vásárlókat elállási jog illeti meg.További hiba lehetőséget rejt magában a termék kiszállítása, ha az átvételkor nem vagy elég körültekintő előfordulhat, hogy ahelyett, hogy végre használhatnád a beszerzett terméket, hosszú levelezgetésekbe kell kezdeni a szolgáltatóval, hogy egy hibátlan termék boldog tulajdonosa lehess.

Futárszolgálat és csomagszállítás gyorsan otthonába

Online vásárlás esetén tudatos döntések meghozatalával, pár plusz kattintással sok későbbi problémát meg lehet előzni.

Első lépésben, amikor egy termék megrendelése mellett döntünk olvassuk el a szolgáltató általános szerződési feltételeit, különös tekintettel a szállítás módjára, az átvétel szabályaira vonatkozó rendelkezéseket.

A próbavásárlások tapasztalatai alapján a webáruház és termék kiválasztását követően a rendelés lépéseinél érdemes képernyőfotóval rögzíteni az árat, szállítási határidőt és díjat, mert azok mértéke a vásárlási folyamat végére változhat. A termék árát, a szolgáltatás díját egyértelműen, adóval és egyéb járulékos költségekkel, pl. szállítási díjjal együtt kell feltüntetni. A webáruházak többféle szállítási lehetőséget és fizetési módot biztosítanak a vásárló részére, utóbbiak közül a legbiztonságosabb az utánvét.

Online vásárlásnál akkor jön létre a szerződés, ha a webáruház visszaigazolást küld a vásárlónak a rendelésről és a termék részletes adatairól, beleértve az árat is.

Futár általi belföldi kézbesítés esetén az átvételkor csak akkor bontható fel a küldemény, ha a termék állapotának megvizsgálása érdekében, a webáruház és a futárcég erről előzetesen megállapodást kötött.

Ha felbontatjuk a küldeményt, akkor mindenképpen ellenőrizzük le, hogy ténylegesen a megrendelt termék található-e a csomagban, illetve, hogy hibátlan-e a külleme.

Ha nem bonthatjuk fel, akkor addig, amíg az átvételi elismervényt alá nem írjuk, legalább a csomag külső borítását ellenőrizzük, és kérjük rögzíteni, hogy a csomagolást rendben találtuk, de a belső tartalmat nem állt módunkban ellenőrizni.

A futárszolgálat minden erejével azon van, hogy a csomagszállítás során a csomag gyorsan és sérülésmentesen a címzetthez érjen. Ha a csomag a kiszállítás során sérül, azért az felel, aki a kárt okozta. A kárveszély a termék átvételével száll át a fogyasztóra. Ezért is fontos, hogy az átvétel előtt ellenőrizzük a csomag tartalmát, vagy ha ez nem lehetséges, legalább alaposan dokumentáljuk a kibontás folyamatát.

Csomagküldés országszerte bárhova?

Magyarországon belül már szinte bárhova tudunk csomagot feladni. A belföldi csomagfeladásból általában több van mint a külföldiből. A szállítás és a rendelés feltételei a legtöbb csomagküldő szolgáltatásnál megegyezik. Csomagot feladni könnyebb, mint gondolnád!

Csomagküldés országszerte bárhova?

Csomagküldés országszerte bárhova?

Fontos, hogy mindig olyan szállítási címet adjunk meg ami a valóságnak megfelel (emelet/ajtó, csengő) és ahol a csomagot át tudjuk venni. Vegyük figyelembe hogy a futárnak nem áll módjában ránk várni. A szállítás a legtöbbször 1-3 munkanapig terjed el, de ez futárszolgálatok között eltérő.

Csomagküldés külföldre

Amikor csomagküldésedet külföldre intéznéd, az árak különösen irányadóak tudnak lenni. Végül is ki akarna feleslegesen pénzt költeni a külföldi csomagfeladásra, amikor azt olcsóbban is meg lehet úszni? És hogyan lehet megúszni a legolcsóbban a csomagküldést külföldre? Ha egy helyen össze lehet hasonlítani a futárszolgálatok ajánlatait, akkor máris könnyebb a dolgod.

Csomagküldés a börtönbe?

Az egyes börtönök csomagküldési szabályzata mutathat és mutat is eltéréseket, de az alapvető beküldhető dolgok köre nem igazán változik.

A különböző csomagokban tudjuk eljuttatni a hozzátartozónk számára a szükséges dolgokat (tisztálkodási szerek, ruházat, élelmiszer…). Itt a szükségesen van a hangsúly. Mindenkinek mások a szükségletei és más az anyagi helyzet is. Ez a szolgáltatás a kapcsolattartók számára érvényes. A csomagolási feltételeknek meg kell felelni, a csomag súlyát a dobozzal együtt kell mérni. Semmi nem lehet üvegbe vagy fémbe csomagolva valamint nem lehet por vagy tabletta állagú. A csomagon fel kell tüntetni a címzett (elítélt) nevét, nyilvántartási számát, zárka számát, a bv-intézet levelezési címét. A csomagokat is tüzetesen átvizsgálják, tiltott tárgy beküldése akár rendőrségi feljelentéssel és a kapcsolattartás megszakításával is járhat.

Csomagküldés külföldre GLS-sel:

  • Csomagszállítás háztól házig
  • Feladást követően kézbesítés 1 munkanap alatt
  • Online elérhető átvételi igazolás
  • A második kézbesítési kísérlet ingyenes
  • Automatikus kárfedezet, max. 50.000 Ft